border="0"

14.4.11

Segundo roteiro precario em Vigo [06.10.07]

Ontem, às 18:00 começou o segundo roteiro contra a especulaçom e o abandono organiçado por Precarias em Luita.

Desde a Porta do Sol, primeira parada (hop, hop)…o exmirador da Laxe, actual mirador ao neoliberalismo materialiçado na mole do centro comercial, umha parte do macroplano desenhado para o espaço. Mais umha vez, adiós ría!!

Umhas 90 pessoas seguimos com o percorrido festivo/reivindicativo polo Casco Velho e o Barrio do Cura ao ritmo da música em vivo das compas e marcando algúms pontos em processo de especulaçom. Entre eles detivémo-nos no “convento das Hermanitas”, primeiro inmueble mercado por Karpin SL e cía (propietárias da maior parte do Barrio do Cura) na nossa cidade. A boa acolhida vecinhal caracteriçou a jornada, com intervençoms espontáneas incluidas.

Tras pendurar umha faixa no edificio abandoado da Santa Marta, na face que aínda (tenhem em plano construir aquí) divisa o mar, avançamos cara Urbanismo, gestores sobornados do expolio: deixamos trípticos com info e pintadas nas súas portas…

…E, coma nom, o peche chegou na nossa simbólica Panificadora, já okupada temporalmente em maio. Com umha nova faixa e a “graffiteada” dos seus muros rematou-se a acçom.

Seguiremos!! “Ladrillazo”??? Preparémo-nos para okupar!!! OkupaVi!

Precarias en Loita

Máis fotos: http://galiza.indymedia.org/pt/2007/10/12537.shtml