O transporte urbano en Vigo segue a ser un dos máis caros do estado, ademais de ser totalmente insuficiente para dar servizo adecuado á cidade.
A compañía Vitrasa pretendía impor unha subida do billete totalmente abusiva para este 2005, pero a presión da opinión pública forzou ao PP a impedirllo, admitindo finalmente unha suba nada despreciábel de 0.04 céntimos, pero non só no billete ordinario, senón tamén nos bonos, co que a presunta intención de promocionar o transporte público que sempre vai no programa dos partidos, quedou así totalmente anulada.
Para contrarrestar a mala imaxe que lle dan estas medidas, Corina sacou unha solución máis próxima a caridade, coa gratuidade para as xubiladas de “tipo II”, co argumento da súa falta de recursos.
Isto en principio está ben, pero canta xente sen recursos queda fóra desa medida?, nós esiximos que a gratuidade se extenda a tódalas persoas e canto antes ás excluidas. Na sociedade actual construída en torno á cultura do coche, a imposibilidade de desprazarse é un factor determinante na exclusión social.
Pero que ninguén se preocupe, nunha metrópole tan impersoal como Vigo, a Cámara de Comercio e o Concello, veñen de novo no noso auxilio coa Tarxeta Comercio, xa estamos comezando a acostumarnos a que non nos traten nin como usuarias dun servizo público, nin como veciñas da cidade, por riba de todo somos consumidoras potenciais, de aí que se mercas a cantidade que cada comercio fixe como mínimo, obterás un bono para Vitrasa.
Por todo isto nós sacamos a Tarxeta Pirata, para intercambiala no Concello e en Vitrasa por:
-Que haxa transportes públicos urbanos gratuítos para todas.
-Que se potencie de verdade o transporte público colectivo fronte ao particular (mellorándoo, ampliando horarios, liñas...).
-Que se pacifique o tránsito nas cidades, reducindo a mobilidade obrigatoria, recuperando o espazo viario para o tránsito de peóns e as bicicletas, e limitando o transporte motorizado individual no centro da cidade.
-Que se teñan en conta as necesidades locais, sociais e económicas das usuarias fronte ás actuais políticas de transporte que desenvolven modelos insostíbeis.
Grupo Axitación Social
Asociación Caleidoskopio
Ateneo Libertario de Vigo
A compañía Vitrasa pretendía impor unha subida do billete totalmente abusiva para este 2005, pero a presión da opinión pública forzou ao PP a impedirllo, admitindo finalmente unha suba nada despreciábel de 0.04 céntimos, pero non só no billete ordinario, senón tamén nos bonos, co que a presunta intención de promocionar o transporte público que sempre vai no programa dos partidos, quedou así totalmente anulada.
Para contrarrestar a mala imaxe que lle dan estas medidas, Corina sacou unha solución máis próxima a caridade, coa gratuidade para as xubiladas de “tipo II”, co argumento da súa falta de recursos.
Isto en principio está ben, pero canta xente sen recursos queda fóra desa medida?, nós esiximos que a gratuidade se extenda a tódalas persoas e canto antes ás excluidas. Na sociedade actual construída en torno á cultura do coche, a imposibilidade de desprazarse é un factor determinante na exclusión social.
Pero que ninguén se preocupe, nunha metrópole tan impersoal como Vigo, a Cámara de Comercio e o Concello, veñen de novo no noso auxilio coa Tarxeta Comercio, xa estamos comezando a acostumarnos a que non nos traten nin como usuarias dun servizo público, nin como veciñas da cidade, por riba de todo somos consumidoras potenciais, de aí que se mercas a cantidade que cada comercio fixe como mínimo, obterás un bono para Vitrasa.
Por todo isto nós sacamos a Tarxeta Pirata, para intercambiala no Concello e en Vitrasa por:
-Que haxa transportes públicos urbanos gratuítos para todas.
-Que se potencie de verdade o transporte público colectivo fronte ao particular (mellorándoo, ampliando horarios, liñas...).
-Que se pacifique o tránsito nas cidades, reducindo a mobilidade obrigatoria, recuperando o espazo viario para o tránsito de peóns e as bicicletas, e limitando o transporte motorizado individual no centro da cidade.
-Que se teñan en conta as necesidades locais, sociais e económicas das usuarias fronte ás actuais políticas de transporte que desenvolven modelos insostíbeis.
Grupo Axitación Social
Asociación Caleidoskopio
Ateneo Libertario de Vigo