17.3.11

Crónica do Recuperémo-las rúas [23|09|04]


Baixo o lema "Recuperemos as ruas, recuperemos os espaços públicos. Para que a rua seja um espaço de convivência e jogo" levou-se a cabo umha festa participativa livre na rua do Príncipe, diante do Museu de Arte Contemporánea, o sábado 23 de outubro em Vigo.

A festa durou desde as cinco do seram até já entrada a noitinha, a isso das oito. Houbo malabares, música, empada para comer e postos reivindicativos. Ao longo dessas três horas foi passando gente pola festa, pero na rua haberia sempre umha média de entre 50 e 100 pessoas. Muit@s d@s que paseavam em aqueles momentos pola rua do Príncipe paravam-se e ficavam a olhar o espectáculo, a interesar-se polas diferentes reivindicaçons ali expostas ou a escoitar as charlas d@s responsáveis de cada posto que iam turnando-se na megafonia.

Entre os postos que participarom na festa estavam o do sindicato CGT, o Ateneu Libertário, a Coordenadora pola Supressom da Rolda de Vigo, a Plataforma contra o proxecto "Abrir Vigo al Mar", e a Plataforma de apoio ao CIPO (o Conselho Popular Indígena de Oaxaca).

Nada mais começar a festa, a isso das cinco, apresentou-se umha parelha de polícias municipais coa orde de recadar os dados de "algumha pessoa responsável", já que a festa carecia de permiso municipal, sem que a cousa passara a maiores. Agás este pequeno incidente, que em nada enturbiou o desenvolvemento do acto, o seram transcurriu em um tono festivo e mui agradável, deixando um grato sabor de boca a tod@s @s participantes, e ganas de repetir em vindeiras ocassons.

Como se decia na convocatória, "queremos cidades livres de carros e de autoritarismo, cidades participativas, ecológicas e humanas". Parabéns a @s organizador@s, e agardamos que esta seja a primeira de sucessivas convocatórias, sempre que o tempo o permita, claro!

Fotos:
http://galiza.indymedia.org/pt/2004/10/346.shtml
Texto:
http://grupodeaxitacionsocial.blogspot.com/2011/03/recuperemo-las-ruas-230904.html