border="0"

21.3.11

Proxección: Internacionais na Palestina [25|10|05]

Por iniciativa do GAS, de Kaleidoskopio e do CSA A Cova dos Ratos (Vigo), a da Deriva e a do CSA Atreu! (Corunha) temos a oportunidade de ver o documentário Internacionais na Palestina, apresentado polo seu director Alberto Arce.

Também falará o activista palestiniano Saif Abukeshek.

- VIGO: 25 de Outubro, Terça-Feira (martes) às 20:30h. No CSA A Cova dos Ratos -Romil, 3 baixo

- Corunha: 26 de Outubro, Quarta-Feira (mércores) às 20'30h. No CSA Atreu! -Travessa de Sam José s/n-

Sinopse: Viajar a Palestina para unir-se a um movimento cujo objectivo é protestar, através da resistência nom-violenta, contra umha ocupaçom que já dura 57 anos soa como umha loucura de difícil explicaçom. Mas ainda assim, mais e mais pessoas fam-no cada ano. O ISM (Movimento de Solidariedade Internacional) é um dos grupos que trabalha na Palestina apoiando a resistência civil nom-violenta contra a ocupaçom israeliana. “Internacionais na Palestina” é um documentário que amossa como @s activistas do ISM, junto @s palestinian@s, levantam barricadas militares, param jeeps e bulldozers, retam aos soldados que ocupam casas numha cidade baixo toque de queda e, em definitiva, oponhem-se desarmados frente a um dos exércitos mais poderossos do planeta.

O seu exémplo amossa o compromisso com os direitos humanos e a acçom conjunta entre activistas palestinian@s, israelian@s e internacionais contra a violência sem fim do governo israeliano. Nada melhor que vé-los trabalhar sobre o terreio.